مشاوره مهندسی جهت خرید انواع آهن آلات-پیام و تماس واتس آپ : 09121239045

قیمت ابزار صنعتی - هیلتی و چکش تخریب

انواع هیلتی و چکش تخریب با بهترین قیمت‌های موجود بازار ایران در اختیار شما قرار گرفته است. جهت خرید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

# گروه زیرگروه نوع آخرین قیمت تاریخ قیمت دیروز تاریخ دیروز نوسان درصد تغییر
# گروه زیرگروه نوع آخرین قیمت تاریخ قیمت قبلی تاریخ قبلی نوسان درصد نوسان
1 قیمت ابزار صنعتی هیلتی و چکش تخریب چکش تخریب ماکیتا MAKITA HM۰۸۷۰C ۱۱,۴۵۰,۰۰۰ ۰۱:۲۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - - - -
2 قیمت ابزار صنعتی هیلتی و چکش تخریب چکش تخریب هیتاچی HITACHI H۴۱MB ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ ۰۱:۲۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - - - -
3 قیمت ابزار صنعتی هیلتی و چکش تخریب چکش تخریب دیوالت DeWALT D۲۵۹۶۰K ۳۲,۱۵۰,۰۰۰ ۰۱:۲۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - - - -
4 قیمت ابزار صنعتی هیلتی و چکش تخریب چکش تخریب توسن Tosan ۶۰۱۵DH ۷,۶۵۰,۰۰۰ ۰۱:۲۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - - - -
5 قیمت ابزار صنعتی هیلتی و چکش تخریب چکش تخریب بوش Bosch GSH۲۷VC ۴۸,۵۰۰,۰۰۰ ۰۱:۲۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - - - -
6 قیمت ابزار صنعتی هیلتی و چکش تخریب بوش ۲۶,۳۷۰,۰۰۰ ۱۱:۳۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - - - -
هیلتی چیست ؟
هیلتی نام شرکتی است که به توسعه، تولید و تجارت محصولاتی می‌پردازد که در صنایع ساخت و ساز و ساختمان کاربرد دارند و برای کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته شده‌اند. تمرکز اصلی آن بر روی دریل‌های چکشی، سیستم‌های اطفاء حریق و سامانه‌های نصب و راه‌اندازی است. هیلتی نام خانوادگی بنیانگذار این شرکت و یک نشان تجاری ثبت‌شده متعلق به واحدهای مختلف شرکت هیلتی است.


آشنایی با هیلتی و خدمات هیلتی
هیلتی چیست؟
دریل هیلتی یک وسیله برقی برای سوراخ کاری سازه های بتنی در حجم های مختلف میباشد در حقیقت تفنگ هیلتی ابزاری است که با ضربه ای ناگهانی بتن را سوراخ مینماید و به انفجار هم نیازی ندارد و از ابزار هیلتی برای برش بتن استفاده می شود.ابزار هیلتی در حقیقت ابزاری است که در شرایط سخت کارگاهی هماهنگ است و در صورتی که مشکلی در دستگاه بوجود بیاید از طرف شرکت سازنده نسبت به تعمیرآن اقدامات لازم صورت میپذیرد
از جمله خدماتی که از هیلتی انتظار میرود کاشت آرماتور, کاشت بولت , تخریب سازه های بتنی سنگین , برش بتن , پانچ رابیتس و ... می باشد.
از طریق خدمات ودستگاه های هیلتی می توان سازه های بتنی عظیم را بدون انفجار تخریب نمود که این عمل از ضریب امنیت و اطمینان بالایی برخوردار می باشد.



تاریخچه مختصری از هیلتی
گروه هیلتی در ابتدا با مشارکت پنج نفر در سال 1941 آغاز به کار نمود و کم کم به یکی از پیشروان صنعت در زمینه ی تولید و توسعه و فروش محصولات بالا برای مشتریان صنعتگر و حرفه ای خود در صنعت ساختمان سازی تبدیل شد.هیلتی در بیش از 120 کشور جهان فعال است که بیش از دو سوم کارکنان شرکت هیلتی که بیش از 20000 نفر میباشند در بخش فروش و خدمات رابطه مستقیمی با مشتریان خود در سرتاسر جهان دارد که شعبه اصلی آن در لیخن اشتاین آلمان واقع است که شرکت هیلتی از مهمترین شرکتهای واقع در این منطقه است.



بتن کن چیست؟ چکش تخریب چیست؟ چه فرقی با هم دارند؟
چکش تخریب ها یا همان Demolition Hammer  از بزرگترین اعضای خانواده ابزارهای برقی هستند که به منظور انجام عملیات تخریب طراحی شده اند. از ویژگی های بارز این سری از ابزار ها، می توان به سنگین و بسیار قدرتمند بودن آنها اشاره نمود که برای تخریب انواع سطوح غیر فلزی، دیوارها و سازه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر چکش تخریب ابزاری قدرتمند به منظور تخریب دیوارها به شمار می آید که از ارکان آن دسته از مشاغل که با عملیات ساخت و ساز سروکار دارند، می باشد 

چکش تخریب های گوناگون و متفاوتی تاکنون تولید و طراحی شده اند که برای کارهای سبک از آنها استفاده می شود. ولی در مقابل چکش تخریب هایی نیز وجود دارند که جهت تخریب های سنگین و عملیات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند

بتن کن ها در ظرفیت های گوناگون برای سوراخکاری و کنده کاری بتن و دیوار کاربرد دارند و جهت امور نصب و تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرند، ولی دستگاه های چکش تخریب صرفا برای تخریب اجسام سخت از قبیل سنگ های سخت و آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد.

دریل های بتن کن به دو گروه بتن کن چهار شیار و پنج شیار تقسیم می شوند. دریل بتن کن پنج شیار دارای مته گیر و تجهیز شده به سیستم SDS MAX می باشد که دارای قدرت فراوانی است که این سیستم مکمل سیستم اتصال چهارشیار SDS Plus می باشد. دستگاه های بتن کن پنج شیار توانایی وارد کردن ضربه های بسیار قدرت مند و قوی در حین تخریب و حفاری را دارا هستند و اغلب آنها دارای سیستم میرایی لرزش AVS هستند که این ساز و کار باعث دفع لرزش می شود. سیستم ابزار گیر این دستگاه عموما، شش گوش (HEX) می باشد.

سیستم مته گیر  SDS MAX  برای سخت ترین و سنگین ترین عملیات سوراخکاری و کنده کاری ارائه شده است. اگر کار شما عملیات تخریب و کندن بتن های سنگین است. قطعا SDS MAX  بهترین گزینه پیش روی شماست چرا که نسبت به سیستم SDS Plus  دارای قدرت بیشتری است.


رول بولت چیست ؟
رول بولت Roll Bolt گونه ای از اتصال پیچ و مهره ای است که برای اولین بار توسط شرکت هیلتی معرفی شد. رول بولت ها از یک پیچ سر مخروطی ، یک استوانه فلزی چاکدار، یک مهره و یک واشر تشکیل شده اند.

 



انکر بولت چیست ؟
مبنای کار رول بولت ها افزایش حجم اتصال است یعنی چیزی شبیه به اتصال پیچ و رولپلاک در سطوح دیوار ها. از رول بولت ها برای اتصال صفحه های فلزی بر روی سطوح بتنی، سنگی و … در سازه ها و ساختمان سازی استفاده میشود


نحوه استفاده از رول بولت
برای ایجاد یک بیس کاری جهت اتصال و جوش دادن تیر آهن ها، میل گرد ها، نبشی ها نیاز به یک صفحه بیس می باشد که این صفحه باید به بتن در پی ساختمان اتصال داشته باشد. برای اتصال این بیس که معمولا یک صفحه فلزی است از رول بولت استفاده می شود. طریقه استفاده رول بولت بدین صورت است که ابتدا سر مخروطی پیچ را به داخل سوراخ ایجاد شده در بتن یا سنگ وارد می کنند. سپس با بستن مهره رول بولت به تدریج استوانه چاکدار توسط واشر به سمت داخل رانده شده و بر روی سر مخروطی چاک آن باز شده و این استوانه به تدریج افزایش حجم می دهد.

بدین صورت رول بولت در سمت داخلی با افزایش حجم استوانه و در سطح خارجی از طریف مهره و واشر گیر کرده و اتصال محکم می شود.

کاربرد رول بولت
از رول بولت ها در صنعت ساختمان و سازه جهت ایجاد صفحه پایه اتصال به وفور استفاده می شود.
از رول بولت ها در صنایع مکانیکی در تاسیسات و مخازن جهت اتصال مخازن به زمین نیز استفاده می شود. همچنین در تهویه مطبوع نیز برای اتصال به سقف و ستون های بتنی استفاده زیادی دارند.
رول بولت ها در صنایع برق و در دکل های برقی برای اتصال کلمپ ها و ساپورت ها به دکل مورد استفاده قرار میگیرند.
استفاده از رول بولت در ایجاد ریل و اتصال ریل و گارد ریل بسته به نوع ریل مرسوم است.




لغات کلیدی در زمینه هیلتی و سوراخکاری و بتن کنی
محصولات هیلتی
قيمت محصولات هيلتي
قیمت هیلتی
نمایندگی هیلتی اصفهان
قیمت ابزار هیلتی
قیمت انواع هیلتی
قیمت هیلتی توسن
قیمت دریل شارژی هیلتی
قیمت دریل هیلتی
دستگاه هیلتی چیست
قیمت دستگاه هیلتی
تاریخچه هیلتی
محصولات هیلتی
روش کار با تفنگ هیلتی
قیمت تفنگ هیلتی
قیمت محصولات هیلتی
لیست قیمت محصولات هیلتی
دانلود کاتالوگ هیلتی